Min sponsor

torsdag 23 juni 2011

Midsommar

En vecka med säljmöte avklarad. 4 dagar i ett konferansrum är inte min grej riktigt men det är bara att gilla läget, bilen fullpackat med matlådor så går det rätt bra ändå. Har lyckats komma iväg på kvällarna för att sköta min träning : -) så allt är under kontroll. Lite roligt när kollegor kommenterar mina matlådor samtidigt som dom håller en kanelbulle i handen.
Jag skrev innan lite om folk på gymet som tränar lite annorlunda ,men kanske rätt???ja skrikarna menar jag, en kille tänjde verkligen på gränserna när han körde i cabelcrossen och lyckades välta den fast den är ordentligt fastsatt i betong golvet, Antagligen är extremt stark eller.........? ja man blir allt lite förvånad.
Nu är det midsommar i halmstad med familjen som gäller. ¨
ha det bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar