Min sponsor

fredag 10 juni 2011

åska o regn

Ja nu har det blivit svensk sommar igen , regn och åska.....nej så farligt är det inte, vi har haft en riktigt skön tid med värme ett tag så det så, idag ska jag iväg på en radio intervju här i växjö och berätta lite om hur min träning och kost ser ut, Kul att folk börjar intressera sig för kropp och hälsa och inte bara tycker att det verkar jobbigt och trist. efteråt är det gymet som gäller för att bra ryggpass, jo så är det bestämt, bra blir det. ikväll blir det dock en förändring för mig.......ingen älskad pizza :( men istället lite ryggbiff. inte helt fel. semestern börjar närma sig och det känns ju rätt trevligt faktiskt. vi kommer få mycket värme det kan jag lova.men det tar en stund att ta sig dit men det är det värt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar