Min sponsor

torsdag 2 juni 2011

Helg

Lite extra ledigt är aldrig fel : ) har varit en mycket bra vecka. Ny sponsor Gymvaruhuset, Träffat mina vänner Anders och Mia i Jönköping samt Björn Albinsson som såg mycket bra ut "som vanligt". Igår hade vi diet afton och grillade 5% nöttkött och grönsaker. Jag passade även på att Bjuda hem Viktor som är en av dom nya deltagarna i Talangjakten 2011 för att visa honom hur gott man kan äta på en diet. Vi hade en mycket trevlig kväll med en sambo som nu är helt övertygad om att vi inte tänker som dom flesta andra, vet inte om det är positivt eller negativt ..... :) . Hursomhelst bara man trivs med det man gör så är det oftast rätt.Träning kan verligen skapa debat och man blir aldrig fullärd och det är det som är en del av tjusningen.
ikväll åker vi till halmstad för att hälsa på mina föräldrar. Blir även ett pass på Micke nylanders gym.
nej nu ska jag ut och njuta i solen innan det är dax för hälsostudion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar