Min sponsor

söndag 12 juni 2011

Gymvaruhuset







igår kom min leverans från min sponsor gymvaruhuset, TACK. innehållet var isolat prot, whey, bcaa, omega 3, samt preworkout. Nu j-klar blir det fart på gymet. idag är det en välbehövlig vilodag för mig, bara umgås med familjen och ta det lugnt. var uppe tidigt idag och fixade matlådor för dom nästa 9 dagarna, ja det gäller att planera för att nå dom önskade resultaten. hmm ibland är det lite lustigt,,,i mitt jobb som resande säljare är det ganska lätt att vikten sticker iväg då det är mycket sitta still i bilen till nästa kundbesök. det lustiga är att man får ganska ofta kommentarer från kollegor som " att du orkar träna och sköta maten" oftast kommer det en tid när samma kollega tar en åt sidan och säger, du,,,,hur ska jag göra för att komma i form, du vet ,man har ju gått upp en hel del nu" Kanske är min väg den bättre då och försöka balansera formen så man slipper vakna en morgon och känna " det här går inte" mår inte bra nu! ja vem vet. Det enda vi vet är dock att hur du mår och ser ut i kroppen är oftast beroende på hur du tar hand om dig, Med vissa untantag. Sjukdom är svårt att styra över.





Nej, nu är det ut till solen som gäller.





må bäst och ta hand om dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar