Min sponsor

söndag 5 juni 2011

Halmstad/ Vin/knäböj.

Hemma i Växjö efter en helg i Halmstad. Mycket vila och träning så klart. Var och tränade på SportsClub i Halmstad som ägs Av Duktiga Micke Nylander. Alltid kul och motivarande att träna på bra gym runt om i Sverige. Kan rekommendera sommargäster i Halmstad att besöka Gymet för ett pass.
Såg förresten i veckan en rolig sak,,,,En kille på gymet som tränar ganska hårt gick omkring med en Systembolags kasse som han öppnade och drack något ut under hela passet, Klart man blev lite fundersam...Klart alkohol ökar kanske pumpen men utförandet borde bli lite vingligt i slutet av passet. Måste erkänna att jag blev lite besviken när jag efter mycket spanande såg att det var en vanlig protte drink han sippade på. Hade varit en bra historia annars. Men skämt åsida, Långt bak i tiden hade vi en kille som bestämde sig för att testa att dricka vin under passet för att få bra pump. Jag man kan säga att det urartade, 1 vinare innan passet i omklädningsrummet och sedan ut med ytterligare 1 vinare i handen för att köra ett benpass. Ja det var mycket underhållande för oss andra på gymet men kanske inte så effektivt. Men jag har nog aldrig sett någon vara så glad under ett tungt set knäböj som killen var. Detta är faktiskt en helt sann historia, därför vill jag inte nämna namnet på den creativa killen.
nej. nu är det time för ut i solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar