Min sponsor

onsdag 15 juni 2011

Malmö





Igår var jag och tränade i Malmö i samband med kundbesök. Kanon roligt att träffa alla trevliga killar på AA Elit gym. Passade även på att få en ORDENTLIG massage efter passet, Inget skönt men välbehövligt. Tror mycket på massage för att få bort slagg i kroppen.Men den är en lindrig form av tortyr.

idag har jag även testat på den populära sporten löpning.......ja det var kanske inge maraton direkt men en bit kom jag innan pumpen hoppade ur bröstkorgen. OCH efter var det skönt.


har nu testat Gymvaruhusets Pre workout "Brutal" och känner mig mycket nöjd med den. Smakar bra och fungerar som det är tänkt


INNHEHÅLL per dos (25gr)
Beta-Alanin 4 gram
L-Arginin Alfa-ketoglutarat (1:1) 4 gram
Trikreatinmalat 3,75 gram
Kreatinmonohydrat 3,5 gram
L-Citrullinmalat (1:1) 3 gram
Taurin 2 gram
L-Tyrosin 1,5 gram
L- Fenylalanin 1,5 gram
Vitamin C 500 mgMagnesiumcitrat 500 mg
Koffein 200 mg

Övriga ingredienser:
Arom, Aspartam, Citronsyra




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar