Min sponsor

söndag 30 oktober 2011

Dcore fotoshoot









Stockholm i helgen med hela fantastiska team Dcore för fotografering. Ja vad ska man säja. Mycket proffsigt upplagd från Dcore med Adam och Martin som planerat allt. Första plåtmingen varpå Sportlife gym i Hammaby och sedan iväg till en studio för fortsättning. Att företaget Dcore är proffsigt är ingen nyhet direkt men lika proffsigt är Teamet som jag stolt tillhör, vilka killar och tjejer. Alla gör sin grej och har fötterna på jorden, Det uppskattas, Jag kan inte annat än se en strålande framtid för Dcore som gör allt rätt och efter planen.



Nästa gång vi ses i igen är på Fitness festivalen i GBG där även vissa av oss kommer att tävla.



Men vi kommer självklart vara ambassadörer för Dcore när vi inte står på line uppen. I mitt fall även för Gymvaruhuset som är en grymt bra leverantör av alla kosttillskott som jag kan önska mig, http://www.reps.se/cms/1292/niklas-loven-intervju-under-dcore-2012collection-photoshoot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar