Min sponsor

söndag 9 oktober 2011

Vilken Vecka !!!



Jo så är det, Måndagen började med ett Tandläkar besök 07.30. En helt vanlig rutin kontroll så det var ingen större uppståndelse från min sida. När jag ligger i stolen kommer tandläkarn in och frågar om jag är redo..visst svarar jag och fram tar dom en massa gröna lakan som dom lägger över mig? lite fundersam blir jag men ,men, nästa grej jag får är en snygg grön mössa och glasögon..Vad är det som händer undrar jag? Det måste vara sterilt får jag till svar. Nya regler för undersökning tänker jag men är klart fundersam. Då börjar vi säger tandläkarn, öppa munnen och det gör jag så klart. Då sätter han en spruta med bedövning förklarar han , givetvis motsätter jag mig detta och frågar vad F....N han håller på med. Klart du måste ha bedövning när vi ska operera din kindtand säjer, VA???? Vad pratat du om tycker jag, Har du inte fått information säger han, du har inflamation i kindtanden så vi måste operera dig. enda infon jag fått är rutin undersökning svarar jag, och dessutom borde jag väl känna om jag skulle ha inflamation? Nog för man kanske har lite högre smärttröskel efter alla timmar på gymet men det här kan inte stämma. Klen som man är är jag nu nyopererad och har noll förtroende för tandläkare.....



I veckan var det en massa nya killar på gymet, den ena "bättre" en den andra, Jag tränade som vanligt i mina baggiga kläder och skötte mig själv, Självklart gick det inte länge innan en av dom fick syn på mig...och den vanliga frågan, Dööö grabben hur länge har du tränat ?, 3 månader svarar jag då jag inte orkade vara social, Ja jag har tränat mycket längre säjer han och gör ett försök att flexa biceps utan större framgång, i nästa andetag berättar han att han skall tävla på SM iår ?? Ja du svarar jag då har du ett stort problem eftersom det gick i Söndags och jag var där. Den minnen han fick var obetalbar : ) Ja vissa människor är roliga eller....ja ni vet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar