Min sponsor

måndag 17 oktober 2011

Trött som f.....n. zzzzzz

Måndag idag, sovit helt kass och det känns , man går som i dvala, Nej dax att rycka upp sig. Idag är det mitt första överkropps pass på 3 veckor, Innan var man orolig att tappa om man missade 1 dag och som det ser ut eftre 3 veckor nu så är det om möjligt ännu bättre. Ja allt är inte¨som man tror :) Imorgon är det en mycket viktig dag för mig. Mer om det senare, Kan bli något mycket trevligt, eller rättare sagt, SKA bli så. Längtar grymt mycket till vårt eget paradis i Florida, Feb åker vi igen och,,,jag kan äta allt jag vill :) En lång diet gör att man får ett helt annat perspektiv på saker och ting. Träningen går mycket bra och motivationen är på topp. Om ett par veckor ska jag och team Dcore upp till Stockholm för ett foto jobb. ska bli mycket trevligt, bra gäng och bra fotografer, OCH min familj följer med mig, : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar