Min sponsor

onsdag 5 oktober 2011

SM Helgen över




Ja nu är helgen över och jag har ätit god mat sedan söndags...livet leker, Att det kan vara så gott! En 4de plats blev det och det är inget jag är jättenöjd med, men domarna dömer så det är bara att gilla läget. Fast det är klart...känner inte så egentligen. Hmmm. hursomhelst var det kanon kul att tävla igen efter allt slit. Tävlingsdeltagarna höll en fantastik hög nivå. några som verkligen imponerar är +50 år, vilka killar. Jag vill tacka mina sponsorer Dcore och Gymvaruhuset som gjort det möjligt för mig att göra come back efter 19 år från SM . OCH Inte att glömma mitt fantastiska team AA Elite Team. Sedan finns det några goa vänner , Anders och MIa Lundgren som bvlivit nära vänner genom åren. dom har verkligen hjälpt mig och stöttat in i det sista. Tack.

Nu har jag ätit på igen och man känner sig pånytt född, Jag var faktiskt och tränade redan dagen efter i måndags, jo det är sant, Nu ska jag ta bort mina svagheter en gång för alla. Jag har en plan sen får vi se om det går eller inte , men jag tror faktiskt att det kan gå. Vi får se på Lucia pokalen om det gick.

Idag är det Torsdag och Dieten är ON igen, Känns helt ok faktiskt.

Nej nu mina vänner ska jag blanda en god protein drink med whey protein från gymvaruhuset så klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar