Min sponsor

tisdag 25 oktober 2011

ALL GOOD

Ja så är det. Händer mycket positivt i mitt liv nu. Kan tyvärr inte avslöja innan 11 Nov men det blir stora förändringar i mitt yrkeliv som jag ser fram emot.Träningen rullar på och formen slipas till lite varje vecka :) Kör enligt ett helt nytt upplägg nu som kanske inte borde funka enligt många , Men se det gör det...Ja alla är olika i kroppen. Idag körde jag mitt första överkropps pass sedan SM och Allt satt kvar, Hmm man är så orolig om man missar ett pass att allt är förstört men det kanske kan vara bra att missa ett pass ibland och vila lite extra, Fats jag har extermt svårt för det själv, ´Ja det kan vara svårt att leva som man lär.
På lördag är det fotografering i Stockholm för min sponsor Dcore.se ska bli spännande att se resultatet.
Nej mina vänner, matdax

1 kommentar:

  1. Tänkte bara säga ett Hej då vi ska tävla i samma klass på luciapokalen och det känns lite roligare om man vet vilka dom andra är innan. Jag gillar att du ställt upp på SM, det höjer klassen lite och man får något att jämföra sig med.

    Jag tyckte du var bra men lite soft på SM så jag gissar att du kommer vara riktigt vass nu när du fått några veckor till att dieta.

    SvaraRadera