Min sponsor

fredag 4 november 2011

Bra vecka

Grymt sliten men bra iallafall. Var i jönköping hos min vän anders och gjorde en caliper mätning, :) . say no more. Det blir en helt ny fysik på Lucia mot SM. Som sagt, sliten är man och hungrig hela tiden och ibland kommer dom tankarna som inte får komma..."varför" ja varför pinnar man sig? Vet inte, men gillar att ha mål i allt jag gör. Men en sak som är säker...ingen tävling nästa år.NO,No. Bara träna och njuta av livet med familjen och vänner.och så klart, förbättra mig :) Igår beställde jag en resa till Miami. åker 2 dagar efter lucia pokalen för att ladda batterierna och komma hem som en ny människa. Ja man är nog inte helt rolig nu, kommer på mig själv ibland att man nästan blir irriterad på gymet om det är folk ivägen för mig, Det är inte ok och defenitivt inte mitt rätta jag. Men det vissar att det inte är långt kvar och focus är 100 procent.
Har börjat köra knäböj i smithen eftersom det är en kille på gymet som kommit på att power racken är perfekt att köra presis alla övningar du kan komma på. Allt från curl med tom stång till blandade småhop. ja ibland har man rätt att bli lte sne. Jag bytte bendag från måndag då "alla" kör bröst inlusive killen. Men han upptäckte att jag alltid körde ben måndagar och då ville han antagligen inte vara sämre han så nu blir det söndagar för mig istället. all god.
4 veckor kvar.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar