Min sponsor

onsdag 30 november 2011

2a tömmningsdagen

Livet leker under tömmning, när man får lite mat så är man pigg i flera minuter :)
Men, det är ok, Idag är min sista dag på Husqvarna AB. Har just lämnat bil och kundunderlag , känns enormt bra. Inom någon vecka kan jag berätta hur mitt nya jobb kommer att bli :) .
Ja vänner snart dax för lucia pokalen. får se hur det går denna gång. har faktiskt ingen aning längre, trodde jag hade lite koll på vad domarna dömer på men det visade sig i helgen att jag har ingen susning alls. en sak vet jag dock, min målsätning är och har alltid varit att bygga upp muskel volym , vill jag banta fram skelettet så hade jag valt en annan sport. Men som sagt, det kanske är det som domarna vill se......
ja på söndag vet vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar