Min sponsor

fredag 11 november 2011

11.11.11

Ja det är dagens datum.
ytteligare en vecka har passerat på dieten. Inget kul nu, man är trött och grinig för det mesta, Men det är självvalt så det är bara att gilla läget. Jag har anmält mig både till december cupen och Lucia nu, Känns lite enklare med delmål på vägen, Det jag längtar mest efter just nu är en väldigt bra placering förstås ooch sedan.....Florida och pannkakor där. IHOP, Ska bli helt j.vla underbart att få bli mätt,
Jag nämnde innan att det skulle hända något i mitt jobb på Husqvarna, Nu har det hänt och ärofficellt, Jag sa upp mig förra fredagen , 5 år på fältet med bilen full av matlådor och för det mesta sitta ensam på någon parkering och äta, Slut med det nu.
Självklart finns det en plan och kanske även mer än så? Snart ska jag tala om vad jag ska göra i framtiden : ) Bra blir det , det är helt säkert, Men som sagt, först tävlingarna sedan florida och sen hem till min kära familj och njuta av allt.
på återhörande
"starving" Niklas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar