Min sponsor

söndag 28 augusti 2011

ny vecka

5 veckor till SM......ska bli grymt spännande. träning och diet går enligt plan, vissa dagar är jobbigare än andra men det är bara att bita ihop och se det positiva med att komma i form. Min egen " demoncoach" följer noggrant varja dag för att justera vid behov. Tur man har någon som håller reda på mig. Veckan kommer bestå av en massa kundbesök runt om i södra Sverige .Ja veckan är fullbokad med det är skoj, dagarna går fort när man har mycket att göra, ser allför många som snöar in helt när det är dax för diet och tävling. det är inte sunt, som sagt vissa dagar är jobbiga med det kan man inte låta gå ut över sina nära och kära. det är ju trots allt inte dom som tvingar en till att tävla. Nej, lev som vanligt men fullt focus på träningen när man är på gymet och kosten så blir allt lättare och roligare.
läste ett bra citat på min vän, 1an på lucia, ja han slog mig Bo Jonnssons hemsida, " det är i motvind draken lyfter" Tänkvärt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar