Min sponsor

tisdag 2 augusti 2011

skön dag





Igår var jag pappa ledig och hade en mycket skön dag med min dotter, vi åkte i cabben och njöt av vädret och självklart var det glass som gällde, inte för mig dock men hon fick 2 så det jämnade ut sig, vi åkte ut till Växjös fina badplats "evedal" där det var fullt av folk som badade och solade, Så vi passade på även vi, lite "kul" att folk kan vara så intresserade när dom ser någon som slitit mer en några timmar på gymet, självklart kommer ingen fram och frågar det dom undrar över utan det är bättre att prata med polarna på filten jämte som säkert har svaren? Ja olika kroppar väcker uppmärksamhet, får hoppas det är positiv nyfikenhet : )



Hursomhelst den sköna dagen avslutades men ett mindre skönt benpass....eller kanske annorlunda skönt..., lite olika referser på skönt, jag gillar det hårda pass men en del inte.

nu ska vi ut i solen och njuta av sommaren.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar