Min sponsor

fredag 19 augusti 2011

det går framåt



nyss hemkommen från morgon promenad i blåst och regn, visst det kunde varit bättre men det är det som krävs för att komma i form om man nu ska tävla i byggning, det kostar på i form av träning och focusering. i min gamla sport Racing var det också mycket focus och förberedelser men inte i närheten av detta, i stort sett allt du gör påverkar hur du kommer se ut på tävlingsdagen. MEN det är en extermt rolig grej att se resultaten komma vecka för vecka. Allt flyter på men visst vill man att det skulle se ännu bättre ut nu men allt tar sin tid, Har ett otroligt bra stöd från min vän och coach som verkligen engagerar sig och kollar dagligen hur det står till. Utan honom vore det mindre roligt. På gymet får man kanske inget direkt stöd utan där är det extermt mycket "jantelag" jag tränar alltid i mycket stora kläder med undatag från ett pass förra veckan då jag faktiskt tog av mig till linne, Dcore så klart, direkt kände man blickarna från folk som stod o smög o kikade,självklart är det ingen som vill ge en komplimang som man kanske kan behöva efter veckor av hunger och dålig energi. men det är så det är, Jag fick faktiskt en kommentar förra året efter min tredje plats, inte direkt men ett par månader efter när formen var borta , då var det en som faktiskt sa,,,innan var du mycket bra, Tack för den.



Ja det är inte för deras skull man gör detta utan det är ren tävlingsinstingt som jag är född med.



vill även passa på att tacka gymvaruhuset för deras stöd, Produkterna är kanon och jag är helnöjd,



nu ska vi ut i trädgården och klippa buskar som ska köras till sopptippen innan träningen idag.



må bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar