Min sponsor

fredag 12 augusti 2011

Fredag och Vilodag





Sköönt , är hyffsat sliten med jämna mellanrum men detv är oundvikligt. Ligger man på kaloriunderskott hela tiden så känner man sig inte som en duracell kanin hela tiden, Men ibland, Innan träningen då j-klar. Självklartnär man 30 min innan tar min preworkout (brutal FX) gymvaruhuset och sedan byter till mina träningskläder , Dcore såklart , ja då är allt på plats för ett grymt pass, Ganska enkelt faktiskt : ) . Av min vän och egen Demon coach har jag faktiskt fått ett upplägg för fylla dag, Ja inte alkohol men lite mer god mat som han sätter in beroende på min form. på söndag blir det ny koll på formen hos honom och ev justeringar framåt. tiden går fort nu, för fort. Men nu är det en härlig fredag med kycling och broccoli som väntar.



må väl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar