Min sponsor

måndag 1 augusti 2011

1 vecka hemma







Ja så är det, Verkligheten börjar komma ikapp nu, Förra veckan bestod av Liseberg samt Halmstad och träning Och.......Morgonpromenader, Dom kan jag vara utan känns det som men det ser tyvärr inte ut så, Ett nödvändigt verktyg för att komma i form. Min " DemonCoach" håller in rodret så det är bara att lyda honom. Han ska kolla in formen till helgen och justera efter behov, blir en del misstänker jag, Han är som jag, Helt Ok duger inte utan ska vara ett bra snäpp utöver det, Och det är klart, annars blir det inga bra resultat.

Har andvänt Gymvaruhusets produkter ett bra tag nu och är mycket nöjd både med smak och effekt, Kan rekomendera alla att kika in på http://www.gymvaruhuset.se/ och titta (köpa) deras produkter. Det jag andvänder just nu är Omega 3, Isolat prot, BCAA, Glutamin, ZMA.

Under mina tre veckor i Florida andvände jag nästan endast DCores Kläder och fick många positiva kommentarer om designen, Riktigt roligt då Ägaren en en nära vän sedan långt tillbaka

och jag vet hur hårt han jobbat och jobbar för sitt företag,

Nästa vecka är det jobb igen och träffa alla kollegor och kunder ska bli helt ok. Fast visst semester är bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar