Min sponsor

fredag 2 september 2011

viktproblem



Ja så är det. min vikt har stannat, men så är det alltid tröstar min coach mig med, Åtgärder kommer vidtagas, inte mindre mat som man kanske skulle tro utan kanske tvärtom...
Ja som tur är har jag en kär vänn som styr upp det hela åt mig, hade aldrig fixat det själv. Man tror att det är logiskt men inte alltid, ibland så måste man göra tvärtom vad sunt förnuft säger om man ska pressa ner vikten till önskat mål. Tack min coach!
lite skoj också. var inne på en bensinmack för att köpa en kaffe häromdagen, jag passerade 2 herrar som kanske hade njutit lite mycket av god mat om man är diplomatiskt. Ja dom var proppmätta......hursomhelst så väckte jag deras uppmärksamhet och dom började omgående prata träning vilket dom var experter på. en mängd av tipps delades mellan dom hur man tränar rätt, (jag är helt säker på att dom aldrig satt sin fot på ett gym). Jag fyllde upp min kaffe och hörde dom skiftade focus till diet, Ja nu lyssnade så klart, Den ena berättade för sin vän att han endast åt kött och grönsaker... den andra körde lowcarb diet. på vägen ut nickade dom förstående till mig eftersom jag antagligen skötte min kost på ett liknande sätt. Det roliga var att dom båda hade var sitt winerbröd instoppat i hela ansiktet vilket såg ganska komískt ut, jag bara kände att jag måste säja något.."grabbar vad är det ni äter nu då?, Till svar fick jag att detta var inte mat utan fika. Vilken jäkla skön inställning dom hade, supernöjda med sina "dieter" och livet lekte, Ja man fick sin en funderande när man kom ut till bilen med matlådor och proteindrinkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar