Min sponsor

fredag 16 september 2011

2 veckor till SM : )



Japp så är det. ska bli så skönt och roligt efter en lång diet och ibland väldigt krävande. Det har även varit onormalt mycket konferanser och säljmöte sista veckorna, Det gör ju inte dieten lättare direkt. Lite pinsamt att komma med sina matlådor och tonfiskburkar hela tiden, Och framför allt tvingas försvara det man gör inför oförstående människor, Ja ni vet, "Den Lilla kakan"kan inte göra något, nej just det. Nej nu är vi snart framme vid målet. Jag vill även ge min vän och coach en stor eloge, varje morgon kollar han av läget, det är inte många vänner som gör det, Tack min hemliga vän.



Jag skulle även vilja slå ett slag för GymVaruhusets Produkt, L-Carnitin som hjälp mig med fett förbränningen http://www.gymvaruhuset.com/alc-fx-100g-pulver-fx.html

testa gärna denna produkt ihop med deras preworkout Brutal. Då får ni bra pass varje gång.



tills vi hörs igen ,må väl, det gör jag












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar