Min sponsor

lördag 15 maj 2010




Veckan avslutat och därmed även gymträningen för denna vecka. Allt flyter på enligt plan och vikten går upp.


igår kväll var det vård centralen med dottern som fått in sin lilla fot i cykelhjulet, AJ ,AJ men allt var ok som tur var. Man blir verkligen skärrad när något händer sina barn.


Ja man kan ju fundera hur man själv tänker när man sätter sig i racerbilen för att tävla, Man har aldrig ens funderat på att man kan bli skadat....fast det blir man ju inte!


Veckan lunch lådor är klara med lite extra tillskott från Topformula förstås.


Hörde hur frustrerad min kompis Anders Lundgren var då han missade sin träning i fredagskväll, Ja för att lyckas i bodybuilding måste man satsa ordentligt. "vanliga " mäniskor sitter hemma och har fredagsmys men inte Anders som är superladdat för ett hårt pass på gymet, Det är commitment....


kommande vecka ska jag förvandlas till racerförare från body builder, fullt focus från måndag för STCC tävlingen på Karlskoga kommande helg. Gymträningen kommer att vara som vanligt med focus fast enbart då jag går in genom dörren tills jag går hem från gymet.


Sedan blir det många varv i huvet när man ligger i sängen och förbereder sig för vad som kan hända.


Tills dess keep on racing/ Building

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar