Min sponsor

onsdag 26 maj 2010

ny vecka


en 9e plats blev resultatet i helgens racing tävlingar i Karlskoga....inte vad jag och teamet räknat med men det är tuff konkurrans och vi slåss om hundradels sekunder.1 sek skillnad i tid på ett varv kan innebära att du är 17e man istället för snabbast.


Gymträningen har gått bra...kanske beroende på besvikelsen på racet? mycket energi och kraft.

denna veckan har jag gäst tränat i Linköping då jag var där i jobbets vägnar.

Jag stämde träff med min goda vän Thomas carlsson på gymet ( han blev 3a på lucia pokalen)

En mycket trevlig kille och desutom bra kroppsbyggare som har rätt inställning.

min och thomas vikt nu är ungefär densamma och ingen av är i 100 % tävlingsform om man är diplomatisk.

Han imponerade stort på mig när han curlade med nästan sin egen kroppsvikt...som tur är så kollar domarna inte styrkan på byggartävlingar, då då skulle thomas bli riktigt jobbig att slå.

Ska bli riktigt spännande att möta honom i dec. Helt säker på att någon av oss kommer slå den andra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar