Min sponsor

tisdag 18 maj 2010

Focus skiftar från gym till racerbanan


Gymträningen går bra och jag jobbar stenhårt på mina svaga punkter för att bli så komplett som möjligt när det är dax att ställa sig framför domarna i december. vikten går upp och ligger idag på ca 78 kg. när jag bestämde mig för att göra comeback (feb 09)i body building var min vikt 68 kg och fet. Men nu......ser det bättre ut. Ja det är en otrolig tur att det finns något som heter muskelminne, Kroppen är verkligen fantastisk. Jag hoppas på ett starkt startfält så man får bekänna färg om vem som jobbat hårdast på gymet.


idag är det tisdag och mitt focus ligger på helgen racingtävlingar i Karlskoga

deltävling 3 & 4 i Camarocup, 34 bilar til start på den krokiga gellerås banan.


För min del känns det bra nu när jag kört bilen 1 tävling innan och har lite förståelse för hur den uppför sig. Vi ligger dock långt efter våra konkurrenter i antal körda mil men det är bara att gilla läget och kämpa.Jag tror att det kommer gå bra för teamet och vi är laddade och focuserade på att göra ett bra jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar