Min sponsor

lördag 21 april 2012

Olja


Olja kan man ha till mycket i maten. i bilen och på kroppen fast då oftast om man solar...MEN
.....även när du tränar. När jag skulle köra benpress häromdagen så var det svårt att hålla sig kvar i den
jag blev väldigt fundersam och tittade på sitsen som blänkte mycket fint, ja för fint, Kände på den och ja, den var inoljad  W.A F, såg killen som nyss körde i den och....ja han var inoljad,  Alla bänkar han var i närheten av blev glashala, Självklart kollade jag efter den dolda kameran för detta måste väl vara ett skämt...tyvärr inte, Men  killen verkade nöjd och la mer tid på spegla sig än att träna så det kanske påverkar synen på något bra sett. Ja vad vet jag , det kanske är förlegat att träna old style med kontakt och bra form med tanke på förra veckan  halva marklyft jag såg och hörde.
 men jag kör på i min stil "Svårt lära gammla hundar sitta"
Nej nu är det dax för en gammal hederlig protte shake med FX Whey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar