Min sponsor

söndag 1 april 2012

Ben med fredrik carlsson

Japp. i Måndags var jag i västerås på jobb och passade så klart på att köra ett benpass med ben demonen Fredrik. Shit......ja jag fick lära mig en hel del, det tog 6 dagar innan värken släppte. dom första 3 kunde jag inte gå riktigt :) men det är det absolut värt. Har man inte verkligen bestämt sig för att få upp benen så är fredriks träning inget att rekommedera, men vill man ha upp dom är det bara att gilla läget. efter passet blev det den vanliga protein/kolhydrat drinken från Gymvaruhuset så klart. Gillar verkligen deras produkter. har även börjat köra med Eiselt Protein nu, verkligen gott och bra.Det är en mix mellan långsamt och snabbt protein. Kan verkligen rekomendera denna
Nej idag har jag en ledig dag som ska njuta av med dottern. nu till naprapaten för justering :)
Ha en glad påsk alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar