Min sponsor

fredag 30 december 2011

NYÅR

Nytt år....och nya möjligheter, jo så är det, allt är upp till en själv för ingen annan kan göra det åt dig. Så andvänd detta året till att göra allt du kan för att nå dina mål oavsett vilka dom dom är, Ja om dom inte är olagliga förstås :) Jag har nu uppnått ett av mina och byter jobb från 2 Jan då jag börjar som Säljansvarig på BSR i Växjö. Ska bli fantastiskt roligt, Mina år på Husqvarna AB har varit bra men ligga ute på fältet passar inte min livstil. Man är borta allt för mycket från familjen och missar mycket som händer, Och det är inte helt enkelt att sköta kost och träning när man lever i bilen och på hotel. Men som sagt, Husqvarna har varit bra och lärt mig mycket. Och en av dom bästa sakerna med nytt år att nu börjar man om off sesson träningen....Det gillar jag, Lägga en plan för att bygga på där det behövs för att försöka bygga en harmonisk och så klart grov fysik. Men som sakt en mix av båda är perfekt, Målet är inte att se stor ut i kläder utan se bra ut när du tar av dom. Tyvärr ser man många som lever efter det förstnämnda ( se grov ut ikläder) och inte så bra utan, Jag dömer ingen men en sak vet jag, på tävling är det tröjan av.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar