Min sponsor

måndag 5 december 2011

2 poäng från andra plats

Ja så är det. vet inte vad jag ska säga, det blev en 4e istället, så jämt var det, 2an 42, 3an 43,4an 44 poäng och självklart var det jag som drog kortaste strået igen..... jäkligt surt.
det är ett par domare som inte gillar mig tydligen utan dömmer ner mig varje gång och man lägger ihop domarsiffrorna totalt då blir det så här. vi får se när och om jag går upp på en svensk tävling igen, är mycket i USA och är sugen på att kolla av lite där ang tävling, ja vi får se. idag är allt tungt men det ändrar sig, jag vet hur jag ser ut och vad majoriteten av domarna tycker så det är rätt ok, en sak är dock säker, nästa gäng jag går upp ska det inte finnas någon möjlighet att döma ner mig, jag har ett par svagheter det vet jag men det är nu och inte då...
imorgon sticker jag till USA igen och ska njuta av varje sekund i Florida solen och ac,n på gymmet såklart, ja ni vet ,fixa svagheterna :) 1 januari börjar min off sesson träning på allvar, är grymt sugen och men mina sponsorer Gymvaruhuset och Dcore i ryggen samt ett antal vänner som hjälper mig så kan det bara bli riktigt lyckat. nä nu kurrar magen igen och jag FÅR äta igen, lycka.
ha det gott vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar