Min sponsor

tisdag 20 december 2011

Ja så är det. varit kanon i Florida,MYCKET mat( har blivit beroende av cheesekake) och lite träning men mycket avkoppling, ja jag var grymt sliten efter den långa dieten. Ska verkligen försöka hålla en bättre form under året så man inte behöver så många veckors diet nästa gång.Den 3 januari börjar jag mitt nya jobb på BSR som säljansvarig, Ska bli kanonkul, Roliga produkter (trim) till bilar :) kolla gärna bsr.se.För första gången ska jag nu vila helt från träning i ca 2 veckor, blir tufft mentalt men bra för kroppen, sedan är det allvar igen, bort med svagheterna....se får vi se hur lång tid det tar, kommer inte tävla igen innan dom är fixade, Ganska trött på att få stryk av mindre killar så nu nu lämnar vi inget utrymme för motgång igen. Vill passa på att önska alla en riktigt god jul & gott nytt år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar