Min sponsor

tisdag 10 maj 2011

Solen skinner



Nu är sommarn verkligen i Växjö. Dotter simmar i poolen varje kväll och jag står vid grillen med ryggbiffen på. Perfekt. Min träning går mycket bra och jag har aldrig vägt så mycket som jag gör nu och ända är inte formen helt kass utan skaplig. Jocke Bartoll la om min kost och det funkade bra måste jag säga. Men snart ska vi slippa till formen en del : )



Vikt träning är roligt måste jag säja, och svårt..man funderar ju alltid om man ska köra tungt 6-8 eller lättare 12-15 reps så jag bestämmde mig för att testa båda alternativen. förra måndagen tung benträning 6-7 reps och fruktansvärd träningverk i flera dagar, Gott tänkte jag, detta funkar. nu i måndags testade jag ben lättare 15 reppare och........fruktansvärd träningsverk igen, Ja det är tydligt hur man ska träna eller??



Vill även passa på att gratta Victor källberg från Växjö som blivit uttagen till talangjakten 2011, Fantastiskt roligt men en kille från samma stad, ska bli skoj att följa honom under ögonen från Bartoll och carlsson som ska coacha honom fram till tävling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar