Min sponsor

måndag 23 maj 2011

Funderingar



Ja nu funderar man ordentligt. Diet eller inte diet? Jag har nog bestämt mig för diet. Nästa vecka startar 5 veckors diet fram till semester som vi ska tillbringa i Usa och det känns som svårt att hålla strikt kost när vi är där, Ja det är en tidig start men planen är att skala av några kg fett i Juni och sedan hålla formen under Juli och USA för att sedan ha 8 veckor till SM i Oktober. Kanke inte den optimala uppladdningen fram till en stor tävling som SM men det får bli så och jag hoppas och tror att det ska bli bra. Jocke Bartoll kommer hjälpa mig i inledningen så jag har gott hopp. Från och med nästa vecka blir det 5 pass i veckan och Hälsostudion blir mitt andra hem ett tag framöver. Tävla i Byggning är krävande med alla förberedelse men samtidigt är belöningen stor om man lyckas pricka in sitt bästa jag just vid rätt tidpunkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar