Min sponsor

onsdag 23 mars 2011

Stockholm nästa

Japp då ska man iväg och jobba i stockholm resten av veckan på mässan.
Veckan har varit händelserik och utmanande.
Testade en ny benövning i förgår, Omvänd Hacklift " Man står med ansiktet inåt" och den tog mycket bra kan man säga. Pump i benen och besök hos kiropraktor blev belöningen. Ryggen är inte vad den ska vara efter passet men man lär av misstagen hoppas jag. Känns som jag ska hålla mig till vanliga knöböj o benpressar framöver.
förutom detta är allt bra och jag ser fram emot stockholm och jobbet. Besökte min vän anders L igår och kollade hans form inför tävlingen i april. Han såg bra ut vilket glädjer mig, han har haft en tuff resa med en ordentlig ryggskada för några veckor sedan som borde äventyrat hans start i tävlingen. Bra jobbat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar