Min sponsor

tisdag 15 mars 2011

3 veckor i Sverige


Ja nu har man varit hemma i verkligheten i tre veckor. Kanon... första veckan inledes med vad läkarn först trodde en propp i vaden efter flygningen hem från usa. Kunde inte stå på benet alls till att börja med men det gav med sig efter en vecka och livet lekte, det var ingen propp!!!

1 dag i glädje blev det för att sedan gå in i en ofrivillig diet i form av kräksjuka. fasen man är inte kaxig då. några kilo lättare kunde jag äntligen börja träna på allvar förra veckan. Känns mycket bra kan man säja.

Under kräksjukan fick jag helt förlita mig till TopFormulas Protein pulver som föda och det funkade bra. Jag är faktiskt starkare än någonsin nu.

Nästa vecka är det jobb i Stockholm på en mässa, ska bli skoj.

ha det gott

Niklas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar