Min sponsor

söndag 16 januari 2011

Skön helg


Helgen över, Vi var på Harrys Resturang i Växjö Lördags för en middag. Maken till dålig servise har jag aldrig varit med om, Fast det är klart ,det hjälpte mig att hålla en någorlunda diet eftersom vårt önskemål om glass till efterätt inte gick att lösa eftersom det var stressigt i köket trots att det fanns på menyn, Ja det är märkligt.

Träningen går bra med mitt nya upplägg och jag känner mig starkare nästan varje pass. Kroppen är inte van vid dom vikterna jag andvänder nu och det börjar kännas, Ont nästan överallt, Men det funkar. om 2 veckor drar jag ner lite på antal träningsdagar och kör endast 3 dar i veckan med focus på basövningar och styrka. Längtar dit .

Efterätten jag inte fick på resturangen löste jag självklart hemma, TopFormulas Banan/choklad Protein. GOTT.

Ha det gott nu

Niklas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar