Min sponsor

lördag 29 januari 2011

offsesson


Jag gillar verkligen att träna offsesson. tunga vikter och för mig ganska låga reps 4-6 och ibland 8or. Men det tar hårt på lilla kroppen och jag känner mig sliten och seg....detta är något jag inte gillar alls. mina vänner ser mig oftast som ett mindre kärnkraft verk med energi som sprutar.

Men,,,nu måste jag nog försöka leva som jag lär och backa tillbaka lite under träningen, känns inget kul mentalt men antagigen ett måste. ibland vill man mer än vad som är bra för en. J bodybuilding är svårt , det gäller att träna LAGOM hårt så att man hinner återhämta sig mellan passen.

på Onsdag åker jag till istanbul på en affärsresa så det blir en bra break på 5 dagar från gymet.

onsdag veckan därpå blir det Florida......ja visst är det orättvist men skönt , 2 veckor där med min kära familj blir perfekt. 3 gympass i veckan inplanerade och kommer att bestå av ren styrkelyft, Knäböj, marklyft, bänkpress.

Väskan är packad med mina tillskott från TopFormula, protein, kreatin, kolhydrater, cellrecovery. ready to go.

må väl

Niklas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar