Min sponsor

torsdag 2 december 2010

Nu närmar sig tävlingen snabbt. ska bli så roligt och samtidigt skönt att vara framme vid målet, det har varit en låååång resa.
formen är helt ok och bättre ska den bli. har justerat lite med cardion nu och kroppen svarar direkt. man balanserar på en fin linje med mat och träning, för mycket av något och kroppen slår ifrån och vill inte släppa ifrån sig fettet.
pinade mig själv lite extra igår kväll med att göra egna bars som jag inte fick smaka själv, hade kunnad offra det mesta för en tugga men icke så nicke, så min sambo blev försöks kaninen. Hon kanske inte uppskattade dom som jag hoppats men hon har inte dietat i 14 veckor heller så jag är helt säker på att jag kommer att tycka dom är helt fantastiska.
vi syns snart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar