Min sponsor

söndag 19 december 2010

en normal vecka


nu har det gått en vecka sedan tävlingen. allt är kanon. jag har testat att äta det mesta som jag varrit sugen på under dieten,Klar vinnare är....Pepparkakor, fasen vad gott det är. enda problemet är att det inte finns tillräckligt många i burken man köper men det löser man genom att köpa fler. Fast det är klart...TopFormulas BCAA är godare :)
Träningen drogs igång i fredags med ett bra benpass, så pass bra att jag har svårt att både sitta och stå upp så det funkade bra.
Familjen har bokat 3 veckor semester i Florida 10 Feb och jag har redan bokat första frukosten, Det blir IHIOP
internationell house of Pancaces.....helt grymma.
Planen för min off sesson träning är klar och nedskriven på pappret, hoppas den funkar lika bra i verkligheten också

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar