Min sponsor

fredag 27 januari 2012

Hell Week


Nej så illa är det inte alls, i måndags var det dax för ett tandläkar besök som slutade med att jag blev övertalad att dra ut en visdomstand eftersom den skulle kunna ge mig problem framåt...Antar att han menade stora problem om ca 2 dagar för det var exakt vad det blev. så nu är man 900:- fattigare ,har feber och går på penclin och en duktig infamation med värk som inte är av denna värd, Tack tandläkaren, Hoppas du ska till gymet nån gång,,,jag blir din PT jag lovar. Men som sagt annars är allt kanon bra, trivs verkligen med nya jobbet och ser nya utmaningar som är roliga. Nästa lördag händer något stort i mitt liv, återkommer om detta, Inget som har med träning eller gym att göra, Jo man har ett liv vid sidan om också. Och onsdagen efter...Florida igen och solen som jag är beroende av, gillar verkligen inte vinter. Träningen flyter på och jag testar ett nytt upplägg både med träning och kost som verkar funka bra, kör 2 veckors block. 2 V 3 pass i veckan 2 V 4 pass i veckan och sedan börja om. maten funkar ungefär lika, mer mat när det är 4 pass och mindre på tre pass.
Nä nu ska jag skicka en beställning till Gymvaruhuset, Min kvalitetsmedvetna sponsor.
Ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar