Min sponsor

onsdag 13 april 2011

våren på väg





fasen vad skönt att äntligen se svenska solen. Men...det betyder också att sommaren är på g och man kanske skulle vässa till formen eller? jag har kört ren uppbyggnad sedan tävlingen och lagt på mig en del, både fett och muskler hoppas jag, ca 10 kg upp är det nu.


men som sakt, ska justera lite nu för att göra dieten till hösten så enkel som möjligt.


Tillskotten jag andvänder för att lyckas är.


TopFormulas, Isolat Protein, BCAA, Preworkout, Vitaminer samt Omega 3


kika gärna in på http://www.topformula.se/ för att se hela sortimentet.


Såg även idag på TV 4 nyheterna ett reportage om träningskläder och Dcore var med, riktigt kul då ägaren är en vän sedan lång tid tillbaka och även en sponsor precis som TopFormula.





Kör hårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar